Uživatel: nepřihlášen

Kategorie
 
Aktuálně nabízíme: 5860 produktů

  ! Omezení otevírací doby !
V sobotu 9.6.2018 máme otevřeno pouze do 10:00. Poté jedeme se čtyřkolkami na dětský den. Děkujeme za pochopení.
05.06.2018
  Pneumatikky všech rozměrů i značek
Nabízíme k prodeji velké množství pneumatik, všechny rozměrů a typů, z typových i Off Road, obutí i servis možný v pracovní době od 7.00 do 16:00, v sobotu od 8:00 do 12:00, v sezonu prodloužená pracovní doba i svátky. Mimo pracovní dobu dle telefonické dohody.
04.06.2018
  Nové nášivky
Přidali jsme do nabídky spoustu nových nášivek různých značek o který je velký zájem, neváhejte proto s objednávkou. Aktuálně nabízíme přes 800 druhů nášivek.
28.05.2018
  Samolepky - archy
Právě jsme pro Vás naskladnili více jak 40 nových druhů archů samolepek.
21.05.2018
  Lanovody řazení Nissan Cabstar
Nabízíme prodej lanovodů řazení na jednotlivá vozidla Nissan, všech druhů a typů. Ceny individuální dle typu vozidla. Veškeré poptávky s uvedeným VIN kodem vozidla, směřujte prosím na email motorcentrum@malincik.cz.
30.04.2018


Jsme na Facebooku!

Okruháři

RSS akcí  RSS akcí
RSS novinek  RSS novinek
XML seznam zboží  XML zboží
Sitemap XML  Sitemap XML
Mapa obchodu  Mapa obchodu

Reklamace


Internetová prodejna Motorcentrum Hulín klade velký důraz na propracovaný systém reklamačního řízení. Snažíme se o to, aby v případě, že budete muset výrobek reklamovat, bylo vše vyřízeno k Vaší spokojenosti a v souladu se zákony.

Agendu reklamací, vracení zboží, jeho posuzování a jednání o náhradních řešeních má v kompetenci majitel firmy Jiří Malinčík (tel.: 602 967 473, auto@malincik.cz).

A. Reklamace nového zboží

Reklamační řád se vztahuje na zboží, které bylo zakoupeno u provozovatele internetového obchodu. Záruční doba výrobku začíná běžet ode dne převzetí zboží kupujícím. Prodávající poskytuje záruku za jakost a úplnost dodávky. Reklamaci je možno uplatnit po dobu 24 měsíců od zakoupení.

Kupující má právo, aby vada na výrobku v záruční lhůtě byla bezplatně, včas a řádně odstraněna. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu ve lhůtě stanovené zákonem, tj. nejpozději do 30 dnů od převzetí zásilky, pokud se prodávající se spotřebitelem písemně oboustranně nedohodne na lhůtě delší.

Zákazník může žádat o výměnu věci nebo vrácení peněz v případě že jde o vadu odstranitelnou, ale kupující nemůže věc řádně užívat z důvodu, že se u věci opětovně vyskytla stejná uznaná vada nebo různé uznané závady nebo je zboží uznáno neopravitelným autorizovaným servisem. V obou případech je nutno s reklamovanou věcí předložit doklad o nákupu, záruční list reklamovaného výrobku, čitelné a kompletní opravné listy k výrobku z předchozích reklamací.

Kupující má povinnost zkontrolovat fyzický stav zásilky a obdrženého zboží. Jakékoli nesoulady či poškození musí ihned na místě komunikovat s dopravcem a zapsat zjištěné skutečnosti do přepravního listu (u České pošty sepsat reklamační protokol). V případě větších poškození kupující nepřevezme zásilku od dopravce vůbec a telefonicky či emailem na adrese: auto@malincik.cz nahlásí tuto skutečnost. Pokud kupující podepíše dopravci bezchybné dodání zásilky a není žádný problém zapsán, tak pozdější reklamace nebude uznána, protože se má za to, že zboží bylo dodáno v pořádku a k fyzickému poškození došlo až po řádném předání zásilky. V případě jiného problému, než fyzického poškození, řeší všechny podněty ve standardním zákonném rámci Reklamační oddělení.

V ostatních případech vadné zboží zašlete (nikoli dobírkou!) spolu s kopií faktury na adresu naší prodejny.

Pro uplatnění reklamace doporučujeme: doložit doklad o nákupu zboží, záruční list reklamovaného výrobku, vyhovující obal (pokud možno originální - prosíme nelepte na krabice žádné samolepky ani na ně nic nepište) a přesný popis závady (pokud možno i s upřesněním za jakých podmínek se závada projevuje).

Záruční list může být v některých případech (hlavně, pokud je zabalen v originálním balení s výrobkem) odeslán nepotvrzený. Máte možnost jej buďto zaslat poštou na naši adresu k potvrzení nebo tak učinit v případě, že nastane důvod k reklamaci. Někteří výrobci záruční listy nevydávají a operují pouze s dokladem o nákupu. Proto zasíláme s každým výrobkem i písemnou informaci, která odráží vždy aktuální situaci. 

V případě, že nastane důvod k reklamaci a nejste si správným postupem jisti, raději vždy konzultujte optimální kroky s naším reklamačním oddělením.

C. Reklamace použitého zboží, použitých náhradních dílů


Žádáme Vás, abyste svůj nákup použitých náhradních dílů a jiného použitého zboží řádně zvážili. Na zboží zakoupené v naší prodejně se vztahuje pouze omezená záruka 12 měsíců (po domluvě s technikem či majitelem). 

Koupí použitého náhradního dílu souhlasíte s podmínkami.
 



Provozovatelem internetového obchodu Motorcentrum-Hulin.cz je Jiří Malinčík
Kontakt: , Mobil: 602 971 586, Tel: 573 351 198, Fax: 573 351 198
© 2011 Motorcentrum Hulín - všechna práva vyhrazena, kopírování obsahu stránek je dovoleno pouze se souhlasem provozovatele.
Realizace: w-software.com   |  Smartphone 1   |  LED bulbs   |  Car Accesories   |  RC Quadcopters   |  Extreme Fishing   |  spolupracujeme